zaterdag 23 april 2011

Mooi weer om.....

Jaaaaa om ouderwets te rollerskaten :D

Jaren geleden had ik al ergens een paar veels te grote (op de groei) rollerskates gekocht met groene en oranje wieltjes hier heb ik aardig gebruik van gemaakt,
maar me voetjes groeide niet meer dus een paar jaar geleden besloten
om nieuwe te kopen en deze heb ik nog steeds veel plezier van.

Ondertussen alweer nieuwe wieltjes aangeschaft zodat ik heerlijk over de geasfalteerde fietspaden kan scheuren ;) En ja dit werkt voor mij toch echt beter als inlineskates......


Ook heb ik verschillende mensen aangestoken met het rollerskate"virus" zo ook Tan deze heeft ze voor weinig via marktplaats kunnen kopen dus mocht je na dit gezien te hebben ook "zin" krijgen
wij zeggen neem een kijkje op marktplaats :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten