dinsdag 19 april 2011

Hoe ik ooit begon (Es)


oud

nu en alweer vol;)


Ooit begon het met allerlei oude nagellak die ik in verhuisdoos vond dit breidde ik uit
tot 3 koffertjes met nagellak en de toen te verkrijgen stickers & versieringen


Het begon ook met simpele versieringen al wel met stripers maar ook met een schilderskwastje ;)
Ook maakte ik zoals je hieronder ziet randjes met stickertjes nu af en toe ook nog maar ook uit losse pols of kijk manlief lief aan hihi.

Al met al maak ik voort veel meer en haal ik mijn inspiratie van verschillende blogs, google plaatjes
maar laat ik zelf mijn creativiteit erook op los. Het is nu ook een vorm van ontspanning, niets moet alles mag, en ben lekker voor mezelf bezig.
Ondertussen ookal verschillende mensen aangestoken met het "essie nagellakvirus"

Nu ik dat steeds meer ging doen qua nail art besloten om een blogje te maken ;).


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten