vrijdag 17 juni 2011

Gevonden nagellak


Gevonden.....



 Toen ik wat anders aan het
zoeken was  in dozen
en tassen kwam ik wat
 lakjes van vroeger tegen.

Deze blijken het nog steeds
goed te doen en erg grappig,
 ik was laatst bij de trekpleister
en daar wilde ik het 2e lakje
van de foto kopen.

Maar ik twijfelde en liet hem
 staan maar goed ook
want het is dezelfde kleur alleen
 in een oud "jasje"


van links naar rechts zie je:
Etos- zwart
Rimmel - Movie star
Rimmel - Odyssey
Gemey (nu maybeline)- Golden chocolate



3 opmerkingen:

  1. Ik vind die van Rimmel movie star echt een mooie kleeur. Leuke blog trouwens ♥ Zou je me willen volgen heb je ook gevolgd kusjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van rimmel movie star bestaat nog
    En bij de trekpleister is het nu 1+1gratis nagellakfestijn ;)
    Thnx voor volgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just wanted to let you know that I nominated you for the Top 10 Award. Please check out my blog for details! :)

    BeantwoordenVerwijderen